Softvér Tribunal pre právne a advokátske kancelárie. Držte svoje dáta v bezpečí aj v súdnej sieni. Vždy k dispozícii.
Téma bezpečnosti dát sa skloňuje takmer v každej oblasti. Určite vás zaujíma, ako sú chránené vaše dáta v prípade využívania softvéru Tribunal. V prípade, že si systém inštalujete na vlastný server, je to trochu ako s trezorom. Čím lepšie si ho vo vašej kancelárii zabezpečíte, tým viac sú vaše dáta v bezpečí. Dobrou správou je, že už máme pre vás aj cloudovú verziu Tribunálu. Prinášame vám niekoľko dôležitých pravidiel, ako mať vaše dáta pod nepretržitou ochranou a čo zaručuje, aby ste ich mali v bezpečí.
Uvedomujeme si, že právnici a advokáti pracujú s citlivými údajmi. Aj preto je pre nás dôležité maximálne zachovať zabezpečenie vašich dát bez toho, aby ste sa obávali ich straty alebo úniku dát.
Pri vývoji softvéru a jeho aktualizáciách vynakladáme maximálne možné úsilie, aby ste mohli pracovať s čo najbezpečnejšou verziou softvéru.
Vždy majte na pamäti, že ak si Tribunal nainštalujete na vlastný, či už fyzický alebo virtuálny server, beží na vašej infraštruktúre. Otázka starostlivosti a dátovej bezpečnosti je preto na mieste.
Spísali sme pre vás jednoduché, no dôležité pravidlá používania Tribunalu. Dozviete sa tiež, ako funguje bezpečnosť Tribunalu v cloude. Veríme, že vám nasledovné informácie pomôžu.
Bezpečnosť dát v cloudovej verzii Tribunalu
Teší nás, že sme mohli spustiť cloudové riešenie Tribunalu. Jeho výhodou je, že si nemusíte platiť žiadny server navyše.
Hoci cloud môže evokovať obavy o bezpečnosť dát, ktoré sú na ňom uložené, mali by ste vedieť pár dôležitých faktov. Dáta v cloude sú fyzicky zabezpečenejšie než bývajú samostatné servery, ktoré prevádzkujú firmy. A to aj z dôvodu, že cloudový server sa nachádza v dátovom centre pod nepretržitou a niekoľkonásobnou ochranou.
Prevádzkovateľ dátového centra zároveň zabezpečuje neustálu dostupnosť internetového pripojenia, ochranu pred výpadkami elektrického prúdu a tiež servis hardvérových častí.
V prípade využitia Tribunalu v cloude sa vaše dokumenty ukladajú na Microsoft Sharepoint, vďaka čomu máte prístup k agende a dokumentom odkiaľkoľvek online.
Samotnú ochranu dát teda zabezpečuje spoločnosť Microsoft. Ďalšou výhodou cloudového riešenia je, že pri rôznych úpravách vašich dokumentov sa verzie súborov ukladajú, vďaka čomu je možné vrátiť sa k ich staršej verzii.
Všetky ostatné dáta ako zoznam spisov, faktúry, kontakty klientov budú bezpečne uložené na našom chránenom cloude.
Bezpečnostné pravidlá používania softvéru Tribunal na vašom serveri
V prípade, že softvér máte uložený na vašom serveri, vám odporúčame dodržiavať nasledovné pravidlá. Nie je to nič zložité, vyžadujú si jedine trocha disciplíny od všetkých, ktorí so systémom pracujú.
-
Do softvéru Tribunal sa pripájajte vždy iba zo zabezpečených a nikdy nie z verejných nezabezpečených sietí. Softvér používajte iba na overených počítačoch, ktoré majú nainštalovaný spoľahlivý antivírusový softvér.
-
Používajte vždy aktuálnu verziu softvéru Tribunal.
-
Vaše prístupovú adresu k softvéru Tribunal si ponechajte pre seba a nezverejňujte ju. Rovnako nezdieľajte s nikým vaše prihlasovacie heslo.
-
Odporúčame vám, aby ste si svoje prístupové heslo raz mesačne zmenili. Používajte silné heslá, ktoré obsahujú malé i veľké písmená, číslice a aspoň jeden špeciálny znak. Dĺžka silného hesla by mala mať minimálne 8 znakov.
-
Uistite sa u správcu vášho servera, že máte maximálne zabezpečenú vašu sieťovú infraštruktúru (napr. VPN, firewall, kryptovanie partícií, endpoint security a pod.). Dbajte o všetky bezpečnostné aktualizácie vášho servera.
-
Do softvéru Tribunal pristupujte iba cez pripojenie HTTPS (nie HTTP) zabezpečené bezpečným a dôveryhodným SSL certifikátom alebo cez virtuálnu súkromnú sieť (tzv. VPN), prípadne použite obe technológie súčasne.
-
Ak si vytvárate zálohy dát, dbajte aj o ich zabezpečenie.
-
Spíšte si sprievodcu, ako zabezpečiť vaše dáta, aby ste ich mali pod neustálou ochranou. Urobte školenie aj pre vašich zamestnancov, aby ich dodržiavali.